نحوه رهگیری مرسوله
سبیل به تمام مشتریان خود این امکان را میدهد که در 24 ساعت شبانهروز و 7 روز هفته بتوانند سفارشات خود را در سایت ثبت کنند.
سفارشات پس از تحویل به پست یا سایر سامانه های دلیوری طرف قرارداد بنا به ترافیک کاری آن سامانه ها و منطقه جغرافیایی به دست مشتریان میرسد.
تمامی مرسولات پستی سبیل بیمه حمل و نقل می شود و لازم است خریدار محترم قبل از دریافت کالا از مامور پست نسبت به بازگشایی بسته و مشاهده وجود تمام اقلام سفارش ( عدم هرگونه کسری کالا ) اقدام و همچنین از سلامت فیزیکی کالا ها ( عدم ضربه خوردگی یا شکستگی صرفا ظاهری) اطمینان حاصل نماید. دریافت بسته به منزله تایید می باشد و پس از دریافت بسته توسط مشتری امکان طرح ادعای عدم سلامت فیزیکی وجود نخواهد داشت.
لازم به ذکر است این کنترل فقط در رابطه با وجود تمام اقلام سفارش و سلامت ظاهری و فیزیکی اقلام انجام می شود و سلامت کارکرد دستگاه در این مرحله مدنظر نیست و به عهده شرکت گارانتی کننده می باشد.
پس از گذشت 24 ساعت از تحویل مرسوله پستی به متصدی اداره پست، کد رهگیری به شماره همراه مشتری ارسال میشود و همچنین در پنل کاربری(پیشخوان) مشتری در سایت سبیل قابل نمایش هست، با استفاده از این کد میتوانند سفارشات خود را رهگیری کنید. درصورتی که کد پیگیری پستی را دریافت نکردید لطفا به شماره 09149999118 تماس حاصل فرمایید.
سبیل جهت کسب رضایت حدأکثری مشتریان خود نهایت سعی و دقت خود را در ارسال و تحویل کلیه سفارشات ثبت شده به کار میبرد.